سرخط خبرها

عضو شورای شهر مشهد: یکی از اولویت‌های ما در شورای ششم توجه ویژه به نقش محله است

  • کد خبر: ۱۶۱۴۶۴
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
عضو شورای شهر مشهد: یکی از اولویت‌های ما در شورای ششم توجه ویژه به نقش محله است
عضو شورای شهر مشهد گفت: یکی از اولویت‌های ما در شورای ششم توجه ویژه به نقش محله است و شهرآرا توانسته قدم‌های موثری در ایجاد پیوند رسانه به عنوان رسانه شهری و محله‌محوری بردارد که این امر یکی از اولویت‌های مهم شورای ششم است. 

به گزارش شهرآرانیوز، حسین علوی‌مقدم در حاشیه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای رج اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در شورای ششم توجه ویژه به نقش محله بوده که این موضوع برای ما یکی از اثرگذارترین نقاط است.

وی افزود: شهرآرا توانسته قدم‌های موثری در ایجاد پیوند رسانه به عنوان رسانه شهری و محله‌محوری بردارد که این امر یکی از اولویت‌های مهم شورای ششم است. رویداد رج کار خوبی توسط شهرآرا بود که امیدوارم ادامه‌دار باشد. 

علوی‌مقدم با بیان اینکه رویداد رج یکی از موثرترین برنامه‌ها در این حوزه بود، عنوان کرد: این رویداد به منظور محله‌محوری و شناساندن محله کار بسیار خوبی بود. ظرفیتی که در شورای اجتماعی محلات وجود دارد نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد.

این عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: امیدوارم بتوانیم ظرفیت‌ها و موضوعات مهم محله را با توجه به موضوعاتی که رخ می‌دهد و با توجه به هم‌افزایی و هماندیشی که اتفاق می‌افتد به بروز و ظهور برسانیم و ظرفیت‌های خوب محلات مشهد در همه جا دیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->